A legnagyobb BMW, a legerősebb motorral: hazánkban az X7 M50i
A bajor gyártó gigantikus divatterepjárója a bőven 500 lóerő felett teljesítő új motorral sportkocsiszerűen gyorsul. És felvehető rá a 7 üléses állami támogatás.
A bajor gyártó gigantikus divatterepjárója a bőven 500 lóerő felett teljesítő új motorral sportkocsiszerűen gyorsul. És felvehető rá a 7 üléses állami támogatás.
Repülő helyett ezúttal kocsival vettük célba Crna Gorát, a búvárkodásra hívó tenger, a hatalmas hegyek és kanyonok, a 100 forintos fagylaltgombóc és a kaotikus közlekedési morál országát. Már az odajutás is egy igazi kaland, és a többi még csak azután jön.
Tizenhét éve van a piacon a Volkswagen, és átlépték a milliós darabszámot.
Összeszedtük néhány pontba, hogy mit érdemes tudni röviden az autóvásárlási támogatásról, mely ma Magyarországon mintegy 150 ezer három vagy többgyermekes családot érint.
A BMW X7 legfőbb riválisa első körben egyetlen gázolajos motorral rendelhető. És akár a nagycsaládos állami támogatást is igénybe lehet rá venni.
Elképesztő, hogy a Renault milyen kompakt karosszériába tudott belezsúfolni 7 ülést, azonban akad egy komoly probléma a szuperolcsó újdonsággal.
A stuttgarti gyártó újdonsága kívül kompakt, belül viszont meglepően nagy. Jövünk minden részlettel a GLB-ről.
Ez még nem az a matrica, amelyet kötelezően fel kell tenni minden állami támogatásos 7 üléses új autóra.
A tágas utas- és csomagterű típus első példányát maga Vlagyimir Putyin látta el kézjegyével.
Apának egy 7 személyes XC90, fiának pedig egy 6 km/h végsebességű bőrüléses villanyautó dukál.
13 gyártó mintegy 30 autóval képviselteti magát a budapesti rendezvényen, melyet a későbbiekben meg is szeretnének ismételni.
A stuttgarti márka legnagyobb divatterepjárója komoly teljesítményű benzin- és dízelmotorokkal készül. És akár a 2,5 millió forintos nagycsaládos állami kedvezmény is igényelhető lesz rá.
Az újdonsághoz képest még az eddigi legnagyobb Volkswagen SUV, a Touareg is kompaktnak mondható.
Nincs mese, jönni kell a BMW X7 és a Mercedes-Benz GLS konkurensével.
Április utolsó hétvégéjén tucatnál is több autómárka 7 személyes modelljeit lehet majd összehasonlítani egymással egy budapesti rendezvényen.
Az új Ford Explorert az év elején már bemutatták az Egyesült Államokban, most megérkezett az export változat is.
A világ most egyértelműen a SUV-okról szól, és ennek a trendnek lett az áldozata a C-Max, amely már csak néhány hónapig kapható.
Mutatunk egy a korát abszolút megelőző kiváló családi autót, amire ülései száma alapján járna a 2,5 milliós kevdezmény. De nem új autó, ezért kiesik a pixisből.
Az állami támogatás mellé a márkakereskedők várhatóan egyedi ajánlatokkal terelgetik majd egy-egy modell felé a vevőket.
Kár, hogy erre nem lehet kiügyeskedni a két és félmilliós támogatást, mert micsoda kuriózum.